vem som helst men inte Billy Bell!!

NEJ NEJ NEJ NEJ!! Hade laddat som tusan för första tävlingsavsnittet av SYTYCD och efter gårdagens uppvisningsprogram fanns var det inget snack om saken längre rörande vem som var min favvodancer. Den enda än sålänge i säsongen som fått mig (och typ hela juryn) att storböla, jag menar, titta bara på det här: (emma - länka om!!)
http://www.youtube.com/watch?v=KB45FSkhvG4
MEN, due to illness har han tvingats HOPPA AV!!!!! Hallå NEJ! Besvikelsen var så enorm att jag nästan tappade sugen, men då kom Jakob in och räddade mig med dans av (nästan) Billy-klass. Men alltså, jag säger det igen, Billy Bell, i min värld har du redan vunnit s.6!!
//klara



Kommentarer
Postat av: IsaBELLE

Shit vad nervös jag blev av rubriken! "Vem som helst men inte Billy Bell!" Jag kopplade att jag kunde ta vem som helst men inte BILLY! Va va va tänkte jag, vad har jag gjort med/mot Billy? Vem är Billy? Känner jag ens nån Billy? Que?!?

Men när jag såg SYTYCD föll allt på plats. Sorry for the lost, men nu sover jag lugnt! Hehe

2009-10-28 @ 23:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0