Tänker i fel termer.

En viss person på jobbet har en tendens att lägga sig i ens arbete och ändra saker som personen inte har att göra med. Och så även idag. Jag konfronterade personen med att säga; "Litar du inte på att jag kan mitt jobb?". Personen i fråga går helt bananas och jag blir utskälld på noter. Jag blir även beskylld för att jag "Tänker i fel termer" då personen tycker att jag bara borde vara tacksam för att bli trampad på tårna i mitt arbete. "Så kan du ju inte tänka, du som ska bli polis och allt!"
Förstår du vem jag pratar om så vet du vad jag menar, förstår du inte vad jag pratar om så ska du vara glad att du inte jobbar med personen.
Nog om det, det här är en bra dag! Jag har skrivit kontrakt på lägenheten idag! Hurra! Jag firar genom att fylla bananlådor!

Förresten! Dagens stammisspot: TÄCKJACKAN! Officiellt är han i staterna, men idag patrullerade han livs levande på Linnégatan. Och han har inte ens varit och lunchat hos mig! Dålig stil!
(Här hade det gjort sig med en bild, men det verkar gå bra ändå.)

*Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0