Söndagsmorgon

Vilken liten mini kräftreunion det blev igår, lite oväntat! Jag&Brutty, Ling-Ling, Hejbabbe-Brieba och 2/4 av vårt syskoncrew Oh Jollity, sen var ju halva Almedal och Samtidigt som på plats men det hör ju inte direkt till ovanligheterna, vi var trots allt på Jazzhuset... Jag var trött och alldeles för nykter och OhJollity måste tro att jag är den tråkigaste tanten i stan som alltid går hem tidigt, men jag har lovat att motbevisa dom nästa gång!!
Idag är det uteritt med stallgänget och vädret kunde väl inte blivit bättre, och efter det är det dax för 'ensam mamma-middag', idag är det min&Emils tur att stå för maten, det blir senapsstekta rotsellribiffar, rotmos och grönpeppar sås, riktigt höstigt och gött. Förvänta er en matrecension och en komplett anlalys av Ensam Mamma Söker ikväll. (som ni kanske redan förstår kommer jag blogga vansinnigt mkt om skräp-Tv haha)
/klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0