Min Man!

Många brukar påpeka och undra varför jag kallar Emil för min Man redan innan vi har gift oss, men jag brukar alltid svara "han är en man och han är min" svårare än så är det inte. Och vilken MAN han är, han slutar aldrig att förvåna mig med sina upptåg och hans otroliga förmåga att få mig att känna mig vackrast och mest älskad i hela världen, dygnet runt - året om. Visst har jag varit kär förut, både på riktigt och lite halvt på låssas, men aldrig någonsin har jag varit med om en så fullkomlig känsla som Emil ger mig. Han är hård men rättvis och genom kärleksfulla knuffar i rätt riktning får han mig att bli en bättre människa och jag har tvingats inse att jag verkligen måste jobba för att komma upp i hans nivå, -att han står ut med mig på vägen är snudd på otroligt. Idag fick jag ett mms med en bild på ett paket och väl hemma låg en adidasklänning och väntade på mig.  Sådan är han, min Man. I onsdags skulle Morella vaccineras och jag min idiot glömmer hästpasset hemma, då åker Emil ut till Gunnebo innan jobbet och lämnar det till mig. Sådant gör han, min Man. Dom senaste dagarna har jag varit ett trött och överjävligt hormonmonster och bara gnällt över att jag har minus på kontot, idag satte han in 150kr och uppmanade mig att köpa tamponger&chips. Så tänker han min Man. Ett liv med Emil är allt jag någonsin önskat mig och lite till och jag är så oerhört stolt över att få stå vid hans sida den 22maj 2010.  
/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0