Sko dig


På jobbet sjunger jag högt till Beyonce, Destinys child och Mary J Blige. Men jag jobbar för mig själv, så ingen behöver höra mig.
Alla går runt och är bubblande glada och ser fram emot jobbfesten på lördag. Jag ser snarare fram emot gratis förfest..
Insåg idag att jag ju faktiskt inte var FB-kompis med allas vår Cherry Tingeling! Med betoning på var. Nu är jag. Har ju trots allt avbildat honom en glad augustinatt! (Innan tempelriddaren satte fyr på hela konstsamlingen och nästan hela Ghettobaren!!)
 
Idag har jag även haft "bröllopsträff" med en arbetskamrat som ska gifta sig i november. Nästa vecka blir det provsminkning och frisyrtest!
I helgen kör vi igång med andra blocket av filmen "Varför lyser inga stjärnor?" Jag är dock "skonad" från söndagsmorgonen. Men nästa vecka blir det dubbeljobbande så det står härliga till! Stylitz är på G!

Blir ledsen när jag tänker på mina fina second hand skor som har gått sönder. Hade verkligen hunnit bli favoriter! Nu får man ha flyt, tid och pengar för att hitta ett par nya. Antagligen mest flyt.. Wish me luck!


/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0