Fredagsgodis & lördagsgodis,

Det låter helt klart som att jag missade en fantastisk kräftreunion igår, typiskt.. GBC's fredagsnöje tog dock på mina krafter så jag ägnade kvällen åt att titta djupt i godisskålen och småle åt fredagens rabalder. Dessutom verkar det som om KHF har fått tillökning i form av Hockeyfredag, och det ser jag fram emot!
Idag flyttpackas det för fulla muggar! Om två veckor bor jag i nordostpassagen, och blir granne med GBC-Klara, sweet ass! Jag funderar lite på hur jag ska klara mig utan en kräftpelare i nya lägenheten, men på något vis ska jag nog lyckas bekräfta nordostpassagen 50 med!
Mitt i packadet ser jag framsidan av Her&Nå och jag LER MEG IHJEL!!

*Izzy Hellbell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0