onsdag??

Det känns så märkligt att det är onsdag idag, eftersom jag varit ledig i fyra (!!) dagar så känns det automatiskt som måndag när man kommer tillbaka till jobbet..
Helgen spenderades i Hovmantorp och var väl inte direkt spektakulär på något sätt mer kanske just hur vi kom dit... Först och främst fick vi åka första klass, och betalade mindre än vad 2klass+sittplats hade kostat, sjukt. Sen visar det sig att tåget inte stannar i Hovmantorp.. suck... vi ordnar så Emils tvillingbror kommer och hämtar oss en station efter istället. MEN när tåget närmar sig Hovis, saktar det in och STANNAR (utan att ha ropat ut något) Vi är redan färdig påklädda och tänker mest 'va fan' och tar ett snabbt beslut att vi skall stiga av, Emil öppnar dörren och inser att TÅGET ÅKER, visserligen inte full fart men ändå, och vi tar ett andetag och hoppar ut på perrongen med väskor och allt!! När vårt hysteriska skrattanfall har lagt sig inser vi att tåget säkert bara stannat för rött ljus... sjukt var det iallafall!
Den här veckan blir en enda stor nedräkning till Izza-Hell-Bells inlfyttning/födelsedagsfest, jag har ny klänning&nya skor - inhandlade på crazy Kosta Outlet, det ni. Där fick vi även se ett skraltigt framträdande av Idol-Robin (vem minns egentligen honom??) (uppenbarligen jag eftersom jag kände igen honom .. suck. Måste ta mig ur mitt skräpTV-beroende) och blev erbjudna en gratis dagskryssning till Polen! Småland alltså. Där händer det!
Ses på Fredag!
//klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0