Det tar sig!

Efter en misslyckad tur till ikea där en soffa inte fanns, ett köksbord glömdes bort och ett skoställ inte passade börjar det nu ordna upp sig. Jag fyndade ett bord på blocket och har nu flyttat möblerna runt runt i lägenheten innan jag slutligen blivit nöjd, för stunden i alla fall. Väggar av betong som jag inte får borra i gör att bokhyllor fått ta nya former och väggar klätts med div kräftrumpor. Hur resultatet blev får ni själva se på den tidigare nämnda inflyttningsfesten på fredag.

För övrigt har jag fyllt år. Dagen var hårt drabbad av pms och övrigt jobbstrul, men framåt kvällen fick jag en trevlig överaskning i form av GBC-Emma och ännu senare Samanda Fox med komp! Vidare spenderades helgen i Strömstad för mys med vänner och tårta med familj. Med mig hem från Strömstad fick jag systers bil så nu kan jag sparka igång ridningen på allvar igen. Riktigt kul! Biverkningarna av gårdagens pass är inte alls lika illa som förra veckans, ett tecken på att musklerna finns där, de måste bara dammas av lite!

Nu ser jag fram emot fredag!
*Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0