Länge sen nu,

..och det har egentligen hänt en del sen sist. Men jag orkar inte riktigt skriva en novell, för just nu går all min energi till att leta efter en ca 4 mm lång fjäder som sprätte iväg när jag för tvåhundrafemtionde gången satte på min kamera och hoppades på nåt slags mirakel. Nu funkar den definitivt inte. Men det känns ändå som om jag jobbar närmare problemet om jag lirkar lite på kameran än om jag förgäves rotar igenom förrådet efter ett rackarns kvitto på kamerahelvetet.
Så, jag var bara tvungen att avreagera mig lite. Nu, tillbaka till golvet..

Isabelle

Kommentarer
Postat av: emma.

Isabelle! sluta pilla med den där kameran, köp dig en ny, så betalar jag vad det kostar. puss!

2009-12-21 @ 21:23:34
Postat av: Isabelle

Emma! Jag hittade mot alla odds fjädern och fick stoppat tillbaka den, men inser där att mina framsteg avtar. Jag ska se vad jag kan göra när jag kommer hem nu, ev kan jag snacka mig till en go deal.

Men, allt är nästan värt det för de sista 30 sekunderna på filmen. Jag ser den om och om igen och jag skrattar så jag gråter. Citat: "Så här lämnar ni..ah.. för vi är så trevliga..HEJDÅ!" "Ja, skratta inte ihjäl er nu." Sen kommer ett BRAK, ett SKRIK, massa SKRAMMEL, allt blir SVART, "HERREGUD", och sen kan man inte urskilja om vi skrattar eller gråter!!

2009-12-21 @ 22:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0