Yo!

Knappt återhämtad efter gårdagens rabalder bär det av igen. För att inte ha varit ute på en hel månad toppar jag detta med 2 utekvällar på en helg. Dock höll det på att inte bli något alls efter att jag somnat i soffan med datorn på magen (mammas pojkar, tv4play) och missat en inflyttningsfest hos jobb-anna men skam den som ger upp så lätt. I brist på annat kul (och kanske smått inspirerat av just `mammas pojkar´ ) är stilen för kvällen svensk dokusåpabrud anno 2001. Känns helt rätt när jag skall kolla på Fulmakten haha.
Igår var jävligt roligt, hela GBC samlat, fredagsfinal, KH, nef och att isabelle blev upphånglad av HockerSenior. Själv blev jag stalkad av en barndomskompis som bara inte förstog att jag I N T E ville hänga/dansa/hångla eller idka någon som helst form av socialt samkväm med honom. Jag blev bokstavligt talad jagad runt Nef och inte ens en förlovningsring uppkörd i ansiktet kunde få honom att fatta grejen, det brukar ju annars vara en riktigt bra ragg-dödare...
suck.
Nu skall jag bara hitta dom perfekta 'svenska flicka' - skorna så bär det av att möta Brutty på järnis.
so long
Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0