Simpor & Grodfötter

Jag ser oerhört mycket fram emot att flytta in i min nya lägenhet. Jag har skrivit kontrakt till 31/12-10, så länge har jag inte bott på ett och samma ställe sedan jag flyttade hemifrån. Det tycker jag är värt att firas med en redig inflyttningsfest! Jag & GBC-Emma stötte på Ling-Ling på myrorna idag och jag slängde ur mig att han kan vänta sig en inbjudan till inflyttningsfest, och han kontrade med "Ja det hoppas jag!". Det innebär att jag får bjuda Hejbabbe-Brieba också, och så hör ju vårt syskoncrew Oh Jollity till en skara av sköna lirare! Det här låter redan som ljuv musik i mina öron. Problemet är nu bara att bestämma ett datum, och GBC står högst på min prioriteringslista! Jag tänker 14, 21 el 28 november, hur tänker ni om det??

Sen har jag även tänkt lite i tema-termer. Jag har snöat in på 90-talets goa tv-profiler. Det kan innebära allt från björnes magasin till bullen, rederiet eller kanske bingo-berra. När jag var liten diggade jag starkt Simpor & Grodfötter, det var både skrämmande och spännande. Hajk var även en sommarlovsfavorit.

http://www.youtube.com/watch?v=oG4z9vln1u0
Sen vet jag inte riktigt hur man gör för att kunna se klippet direkt i bloggen, men klippa & klistra är ju ett säkert kort!

Det här tål att tänkas på.
*Isabelle



Uppdatering!




Här är klippet Bell!

(jag lovar att visa dig hur man gör)

Emma ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0