Shoubidoubi s.6 nu börjar det!

Har just avslutat en timme under en filt med macbooken i knät med total och fullständig njutning som sällskap..... vi snackar So You Think You Can Dance s.6 (i folkmun: shoubidoubi) Jävlar. Det finns inget annat program som ger mig en sådan känsla, det är knappt jag kan titta på programet i grupp, rädd för att missa någon detalj, onödigt prat undanbedes, dock uppmuntras spontana applåder, stående ovationer och storbölande. Än så länge i s.6 är vi precis framme i  där de topp20 dansarna har utsetts och ohMAN! det ser bättre ut än någonsin och jag har många kandidater till favvodancer. Oftast brukar jag ombestämma mig några gånger under programmets lopp, men jag har redan känslan! När utröstningsansnitten börjar kommer ni få utförligare dansprofiler och summering av bästa underhållingen EVVAH! 


note: jag är överhuvudtaget inte intresserad  av dans egentligen, dansar inte själv (bortsätt random bootyshake i sportstugor i dalsland), kan inget formellt om dansteknik samt har total avsaknad av takt i min kropp!


f.ö har vi tittat på ännu ett hus idag. superfint. verkligen. överlägger lite smått, men vi inser nog att vi måste titta på  m å n g a hus först, inte ta första bästa för att det fint!! Vuxenförnuftet segrar.
//klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0