Livet är en fest?


Varför inte inflika med lite mer festsnack?! Lördagen tillbringades ju för min del tokfestande från kl. 17 ungefär..
(vilket även satte sina spår) Först jobbfest sedan bar det av till White trash fest med Brutty och Emil.
Dock skedde detta i kombination av ca 3,5 timmars sömn, sedan upp och jobba på filminspelning, sedan förbi backaplan på vägen hem för inhandling av budweiser samt det sista till outfiten, därefter hem och packa outfit-väska, äta och göra mig jobbfestfin och så iväg!
Det var väl egentligen först när jag kom till white trash festen som jag kunde "koppla av" ordentligt. Och det gjorde jag! Tillsammans med några koppar grogg... Sedan var det söndag.








Angående Bellis fest så kan inte jag den 14 för då ska jag på födelsedagsfest.


/Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0