inflyttning hos GBC-Bell!

efter mycket krångel är nu bilderna här! nästan en hel grävskopa full!

alltså.

inflyttningsfest hos isabelle med allt vad det innebär - vin - popcornkaka - EMDshots. LYCKAT!

 

huvudpersonen!

Klara och Emil.

Olof och Patrik var där!


Och emelie såklart ^^


malin och hennes plåster var på plats.

och samanda fox!

jon och en malin som inte ville vara med på kort.

patrik och olof i en suddig bild - like it!

EMD SHOT! det blev två (?) rundor under kvällen.

Olof och böckerna som är ordnade efter "servettricket" formen.

jag blir väldigt nyfiken över varför emelie håller så stenhårt i Jon. vad var det han skulle göra?

emil spexar.

alla drar i Jon. VARFÖR?!

jag och min ostyrliga lugg. men som isabelle så fint uttryckte sig när jag beklagade mig "men när du dansar dansar din lugg också, och vi vill ju inte ha en stillasittande emma med perfekt lugg" (äsch, bell sa inte exakt så, men typ)

palle poser!

fin kväll!

något av det roligaste var när jon sa "tja.. man kanske borde dra sig hemmåt, men man vill ju inte vara den första som går" varpå isabelle svarar "men det är ju bara ni kvar!" alltså jon, patrik och jag. det var först då jag insåg att alla andra hade gått, nästan utan att jag märkt något.

om jag fick bestämma skulle isabelle ha fest varje fredag.

 

Emma .

 

 


Kommentarer
Postat av: klara

snarare: vad var det alla ville att Jon INTE skulle göra.....

2009-11-18 @ 20:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0