Premiär!

Jaha, då var det även dags för GBC-Emelie att premiärblogga! Premiären skulle börjat för ca 10 minuter sedan, men eftersom min dator bestämde sig för att flippa lite (som vanligt) så drog det ut en smula på tiden.
Vi har ett ganska speciellt förhållande jag och min dator.. Någon form av hatkärlek skulle man kanske kunna kalla det.
Någon mer som flippat idag är herr undulat a.k.a Pippi Litago Wiberg. Men det hör väl iofs inte heller till ovanligheterna.

Första jobbfria helgen på ett tag. Så min söndag har jag spenderat med att ligga i sängen undefär hela dagen.
Har slumrat till och bl.a römt om det galnaste åskvädret man kan tänka sig.
Många funderingar idag också. Typ, ska jag köpa mat? Vad ska jag isåfall köpa för mat? Färdig eller ska jag handla något och sedan laga? Har jag ens några pengar kvar? Alldeles för många frågetecken att räta ut på fastande mage.

Gårdagen var mycket trevlig! Började lite tomt på Jazzhuset, men det fylldes på under kvällen! Många bekanta ansikten som väckte olika känslor så att säga..
När Brutty skulle gå kom delar av Oh jollity och tog över. Vi behövde ganska snart varsinn EMD. Men eftersom jag redan hade några öl innanför västen så var "receptet" som bortblåst. Konstigt nog kan man nämligen inte bara be om en EMD i baren. Men jag ringde GBC-SOS och snart var det löst. Såklart var den ju inte äkta och därmed inte lika god som orginalet..
Sedan blev jag pratglad och pratade med alla möjliga och omöjliga. Var ju förstås tvungen att prata lite med Kleerup för att se om han kom ihåg att jag sminkat honom för några veckor sedan.
Minns inte vad han svarade, men han var väldigt trevlig och inte alls lika flummig som han var under filminspelningen!

Thats all for today folks!

/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0