Nästan vuxen!

idag har jag och Emil haft vårt första bankmöte och har kommit ett steg på vägen mot Huset med stort H! Lånelöfte är kirrat, dock måste vi trolla fram cirkus diskus 200', men va fan, det är väl lätt gjort? Vi är positiva. Att vara på bank kändes mkt vuxet och lite spännande, åhh vill vill vill ha lilla huset snart. Jag tror att 2010 kommer bli vuxenåret nummer ETT, jag menar gifta sig och köpa hus samma år, hur vuxet är inte det? Jag funderar till och med att börja köpa vuxenbusskort istället för att spela på mitt ungdomliga (?) utseende och ungdomsåka som jag gjort de senaste tre åren... DET om något är fan vuxenpoäng!
Ensam mamma igår var nog ett av dom bättre avsnitten, nu börjar det hända saker! Gutt som fan att Madde skickade hem han stockholmstönten, han trodde verkligen att han hade allt kirrat bara based on looks men tjo fick han!! Madde är ju f.ö den enda vettiga mamman denna säsongen, hon med två kilo ögonskugga verkar ju vara lite tappad och med risk för att kasta sten i glashus så är småpojks-fantasten lite too much, han oscar verkar ändå OK o genuint kär i Helena, men norrköpingstönten...... det är ofrivillig TVkomik.  Väntar med spänning på nästa avsnitt.
Det verkar för övrigt inte bara GBC som peppar på kräft-2010, läste på fejjy att vår egen tingeLING hade drömt om kräften i fredags..... det ni
//klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0